Netia zaoferuje pełną funkcjonalność Unified Communication

Netia SA podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z Central Europe On-Demand –  dostawcą usług cloud computing. Dzięki tej współpracy Netia wkrótce zaoferuje wszystkim swoim klientom biznesowym kompleksowe usługi zunifikowanej komunikacji w oparciu o rozwiązania firmy Microsoft. Rozwiązanie to będzie pierwszym tego typu w regionie i umocni pozycję Netii, jako wiodącego dostawcy innowacyjnych usług komunikacyjnych.

Rozwiązania Unified Communication Netii będą przystępnymi cenowo narzędziami komunikacyjnymi, dostępnymi dla wszystkich klientów biznesowych – od mniejszych firm z segmentu SOHO/SME aż po największe korporacje. Usługi zapewnią im wzrost wydajności poprzez łatwiejszy i znacząco szybszy dostęp do potrzebnych danych oraz możliwość użytkowania najnowocześniejszych aplikacji biznesowych. 

“Obszar zunifikowanej komunikacji wraz ze zgodnym z nim trendem cloud computingu, to jeden z ważnych elementów nowej strategii Netii. We współpracy z partnerem, Netia przygotuje rozwiązanie integrujące dwa niezależne dotychczas światy: szerokopasmowego internetu i telefonii ze środowiskiem znanych aplikacji biurowych Microsoftu” - powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.  „Już jesienią zaoferujemy firmom usługi, które znacząco wpłyną na podniesienie efektywności ich pracy.”


„Central Europe On-Demand pragnie pomóc przedsiębiorstwom w naszym regionie skorzystać z udogodnień płynących z usług typu cloud”- powiedział Wiktor Kovacs, dyrektor handlowy CE On-Demand. „Netia podniosła poprzeczkę dla komunikacji biznesowej w Polsce i będzie oferować swoim klientom biznesowym przystępne cenowo, ale wysokiej jakości kompleksowe usługi komunikacji zunifikowanej. CE On-Demand ma zaszczyt być partnerem w tych działaniach. Cieszymy się naszym wspólnym sukcesem."


Jednolita komunikacja (Unified Communications) to proces, w którym wszystkie środki komunikacji, urządzenia i media są zintegrowane, pozwalając użytkownikom pozostawać ze sobą w kontakcie, w czasie rzeczywistym, bez względu na miejsce pobytu. Technologie oparte na chmurze pozwolą użytkownikom m.in. na zarządzanie telefonami stacjonarnymi oraz przeprowadzanie spotkań i rozmów przez internet, w oparciu o rozwiązania Microsoftu (dostarczane przez CE On-Demand). Dzięki zintegrowanym usługom z chmury będzie można np. wybrać numer telefonu z listy kontaktów z Outlooka, używając do tego słuchawki telefonu stacjonarnego. Celem rozwiązania jest optymalizacja procedur biznesowych i ułatwienie komunikacji.

***
O Netii
Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.


O CE On-Demand
CE On-Demand jest dostawcą usług z chmury w Europie Środkowej i koncentruje się na zapewnieniu bezpiecznej i niezawodnej komunikacji oraz narzędzi do współpracy firm różnej wielkości.